mamma<3

Jag vill tacka dig för att du aldrig släppte taget, för att du orkade vara kvar och lyssna på mig. För att du tog dig den tiden som ingen annan orkade ta. För att du höll om mig när jag knappt orkade stå upp själv. För att du fanns där hela tiden och förstog. Och för att du verkligen försökte. Jag är så otroligt glad som har någon som du, så sjukt jävla glad över att jag har dig. För att jag får ha någon som står där bakom mig och tar emot mig varje gång jag faller. Det finns ingen och då menar jag verkligen ingen som jag har samma förtroende för som jag har för dig. Jag kan berätta precis vad som helst för dig, för jag vet att du alltid finns där. Och det får mig att känna mig så jävla trygg. Tack för att du orkat med mig den senaste tiden Mamma, eller jag kommer aldrig kunna tacka dig nog för du har gjort så mycket som du inte ens själv vet om, du har hjälpt mig och fått mig att må så fruktansvärt mycket bättre än vad du själv kan förstå. Och utan dig är jag absolut ingenting.
Jag är ingenting utan dig, världens bästa mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0