.

jag vill försöka glömma bort dig men jag tänker på dig ibland
och skänker en tanke på dig och mig när vi gick hand i hand.
vi lovade varan, jag frågade dig frågan och den var sann,
den vände upp & ner på världen för baby du var mitt allt.
min allra bästavän och du låg djupt i mitt hjärta,
så det är därför jag berättar för att du dämpar min smärta.
jag tar ett andetag och tänker på dig idag,
fastnar med blicken i bilden för där sitter du och jag.
du läkte mina sår och jag var under dina vingar
men fastnade i dimman och vågade inte ringa.
försökte att bli hel igen men du fanns inte där
jag vet det bästa beslutet var att splittra min värld.
försökte glömma bort dig, fan jag ville inte minnas.
men du var som en bästavän, minuter blev till timmar.
hur kunde vi försvinna från varan, vad hände med oss?
men isen den smälte och gjorde mitt hjärta till rost.

då jag såg dig första gången, fick mitt hjärta värsta kicken.
dina ögon dom strålar som om jag blev träffad av blixten
och det gick några sekunder sedan fattade jag allt, 
du var killen där ute som värmde mig när det var kallt.
du var så fin, du var så clean, du var typ old damn,
fick mig må bra, du fick mig glänsa som en skokräm.
du tog mig upp och du satte mig där på toppen,
men nu faller jag ner och jag stannar på botten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0